FAQ
Heb je een vraag die hier niet bij staat, neem dan contact met ons op
Veel gestelde vragen
Algemene vragen
Ik heb nog veel onderdelen liggen die voor jullie interessant kunnen zijn.
We zijn doorlopend opzoek naar onderdelen en als je nog veel hebt liggen waar je niks mee doet en het begint in de weg te lopen, neem dan contact met ons op. Dat mag telefonisch op nummer, maar het aller handigste is via de mail op info@garage80.nl. Dan horen we graag wat het allemaal is, waar het ligt en een prijs die je in het hoofd hebt.
Doen jullie ook onderhoud aan mijn auto?
Jazeker. Regar is meer dan 20 jaar professioneel en gediplomeerd automonteur en APK keurmeester. Hij heeft door de jaren heel veel ervaring opgedaan met vele auto's en zo kunnen we ook jou weer goed en vooral veilig weer op weg helpen als dat nodig is. We doen onderhoud in overleg en we willen verrassingen voorkomen. Meer weten?
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Vervelend dat je niet tevreden bent over het product of andere zaken met betrekking tot ons of ons bedrijf. We willen je dan vragen om niet rond te blijven lopen met een slecht gevoel, maar neem eens contact met ons op. We geloven in oplossingen en bel met ons. Bel met of . Je mag ons ook mailen op info@garage80.nl
Betalen
Hoe kan ik betalen?
Je kan betalen via IDEAL,PayPal, Creditcard, Sofortbanking, Bancontact, Klarna achterafbetalen of vooraf overmaken. Voor al deze manieren van betalen rekenen we geen extra kosten.
Hoe werkt achteraf betalen?
Als je, je bestelling helemaal klaar hebt ga je naar de winkelwagen. Daar kan je de bestelling in orde gaan maken en daar kies je klarna Achteraf Betalen en vul je verder je gegevens in. Als je al een Klarna account hebt kan je deze gebruiken en anders moet je een account aanmaken. Als je dat allemaal hebt afgerond dan is je bestelling akkoord en wij gaan je bestelling versturen. Daarna krijg je een betaalverzoek van Klarna in de mail en aan de hand van deze instructies kan je dan betalen.
Kan ik bij het afhalen van spullen ook pinnen.
Ja dat kan. Je besteld dan je spullen in de webshop en kiest voor "betalen bij afhalen". We maken dan een afspraak wanneer je de spullen komt halen en dan kan je bij ons pinnen. Pinnen is gratis bij. Je kan dan met je bankpas of creditcard betalen.
Ik heb net besteld maar nog geen factuur gekregen, hoe kan ik deze krijgen?
Als je in de webshop besteld, dan krijg je niet gelijk de factuur. De factuur sturen we altijd mee met je bestelling.
Verzenden
Wat is de levertijd?
Levertijd is van een aantal factoren afhankelijk. Als een product bij ons op voorraad is streven we er naar om het binnen 24 uur op de post te doen. Moeten we een onderdeel bestellen streven we er naar om deze dan binnen 5 werkdagen te versturen. Lukt dit om wat voor reden niet, dan houden we je op de hoogte via de mail of telefonsich. We sluiten vrijdags om 13:30 uur en dan begint ons weekend, bestellingen na deze tijd worden maandag in behandeling genomen.
Kan ik onderdelen ook sneller krijgen?
Soms komt het voor dat je snel een onderdeel nodig hebt. Dit kan verschillende redenen hebben en wij willen dan graag met je meedenken. In dat geval kan je het beste met ons bellen op telefoonnummer 06 11023164
waarom betaal ik 5 euro voor een briefzending?
In het verleden zijn we regelmatig brieven kwijt geraakt die we alleen van een postzegel hebben voorzien. Dat scheelt de klant veel geld en dat snappen we, maar als post kwijt raakt kost het ook veel geld. Daarom sturen we alles met een track en trace code zodat we altijd ergens op terug kunnen vallen. Wil je dat niet betalen, maar wel een specifiek artikel hebben. Dat kan en we willen je zeker helpen door een pakket met postzegel versturen. Komt het om wat voor reden niet aan, dan is het risico voor jou als koper.
Krijg ik een track en trace nummer?
Bestel je via de webshop, dan krijg je op het mailadres die je ons daar hebt gegeven een mail met een trace en trace code en een link naar pagina van de vervoerder. Zo kan je makkelijk zien waar je pakket zich bevindt.
Mijn pakket wordt maar niet afgeleverd, wat moet ik doen?
Soms gebeurt het wel eens dat een pakket ergens blijft liggen. Dat is natuurlijk heel vervelend en we vragen je dan ook om in dat geval contact met ons op te nemen en dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen. Vaak komt het dan wel weer goed.
Retouren
Het artikel wat ik heb wil ik graag terugsturen, hoe doe ik dat?
Het kan een keer zijn dat je een onderdeel of artikel terug wilt sturen. Daar doen we nooit moeilijk over en we proberen dat altijd zo goed mogelijk op te lossen. We hanteren een retourtermijn van 30 dagen en heel soms ook nog wel eens langer. Dat laatste is dan afhankelijk van de situatie. Belangrijk voor ons en jou is dat je eerst even contact opneemt met ons en dat is het makkelijkste via de mail naar info@garage80.nl. Je krijgt van ons een retourticket die je kan gebruiken om de spullen terug te sturen. Als deze in goede staat weer terug komen betalen we het geld terug op je rekeningnummer. Graag ontvangen we van je een rekeningnummer waarop we terug kunnen betalen.
Het artikel wat ik heb ontvangen is niet goed en ik wil een ander product.
Uiteraard proberen we om je gelijk het goede artikel toe te sturen, maar heel soms gaat dat niet goed. Dat kan verschillende redenen hebben, maar het belangrijkste voor ons is de oplossing. De oplossing zoeken we gezamelijk met jou. Als we een vervangend artikel hebben sturen we je deze op en je krijgt van ons een retourticket voor het "verkeerde" artikel.